miercuri, 15 ianuarie 2014

anulare amenda ratb in judecata

21 Oct 2013, 18:28

Buna ziua,
Desi am vzut ca mai sunt cateva discutii pe aceasta tema, sunt foarte vechi si nu am fost lamurita complet.Am primit o amenda pe un mijloc de transport azi dimineata.Desi am abonament valabil de calatorie pe toate liniile ,nu il aveam la mine.Desi am incercat sa i arat controlorului chitanta si carnetul de student unde este data in care a fost facut si stampila ratb,data care corespunde cu cea de pe chitanta,acesta mi a spus ca nu sunt relevante si mi a dat amenda.Mi a zis ca pot depune la ei la sediu actele necesare sa o anulez.Am sunat acolo insa mi s a spus ca o pot anula doar in instanta.Deci unde trebuie sa ma adresez ?Daca trebuie in instanta am citit ce acte as avea nevoie in sb anterioare dar cum trebuie sa procedez,unde ma duc sa o depun sau care sunt pasii exact?Ma puteti ajuta cu un raspuns concret si actual?(postarile anterioare erau din 2007 )si am impresia ca s-au mai schimbat unele lucruri .Sper sa pot rezolva fiindca nu mi se pare corect sa platesc amenda atata timp cat am abonament...
Multumesc anticipat

Citeste mai mult: http://www.avocatura.com/forum/anulare-amenda-ratb-in-judecata-t25932.html#ixzz2qT9cRkws
----------------------


21 Oct 2013, 19:21

Formulati o Plangere Contraventionala, motivata, aratand ca sanctiunea a fost gresit aplicata pentru motivele aratate de dvs in mesajul anterior.
La plangere atasati procesul verbal in original, plus copii pentru cate parti sunt in dosar. In cazul dvs, 2 copii: una pentru judecatorie, una pentru parata.
Copiile trebuiesc certificate ca fiind conforme cu originalul: scrieti exact asa: conform cu originalul si apoi semnati.
Copiile trebuiesc facute atat dupa procesul-verbal cat si dupa plangerea ce o adresati instantei. La acestea atasati o copie dupa buletinul dvs. cat si inscrisurile, in copie, cu ajutorul carora vreti sa va dovediti nevinovatia.
Asemenea, si acestea certificate de catre dvs. ca fiind conforme cu originalul.

In timp de 15 zile de la data de pe procesul verbal, depuneti la judecatoria de care apartineti.
In functie de sector, mergeti la judecatoria la care trebuie. 
Daca nu vreti sa va deplasati la judecatorie, trimiteti prin posta la adresa judecatoriei, cu confirmare de primire.

Succes!

_________________
www.iurisconsulti.ro
 

Citeste mai mult: http://www.avocatura.com/forum/anulare-amenda-ratb-in-judecata-t25932.html#ixzz2qT9jUD2F

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu